Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Marie
dc.contributor.authorPilný, Josef
dc.contributor.refereeKuhn, Tomáš
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:40:27Z
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:40:27Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier54585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13988
dc.description.abstractPrvní kapitola se zabývá vývojem nonartificiální hudby od zrodu až po současnost, žánrům a hlavním znakům. V další kapitole se diplomová práce zabývá nonartificiální hudbou na 2. stupni základních škol, zařazení v kurikulárních dokumentech, poslechovými ukázkami v Hudební výchově pro 8. a 9. ročník, průzkumem výuky nonartificiální hudby u učitelů. Poslední kapitola se věnuje návrhu dvou modelových příprav a využití v pedagogické praxi. Diplomová práce slouží jako přehled vývoje a práce s nonartificiální hudbou pro současné a budoucí učitele hudební výchovy.cs
dc.format72 s. (93 437 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54585-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnonartificiální hudbacs
dc.subjectjazzcs
dc.subjectpopcs
dc.subjectrockcs
dc.subjectmodelová přípravacs
dc.titlePoslech nonartificiální hudby na 2. stupni základní školycs
dc.title.alternativeNonartificial listening to music on the 2nd primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is the first chapter discusses the evolution of jazz and popular music. The next chapter deals with this music on the second stage of basic education, its inclusion in the curriculum, listening examples, research teaching. The last chapter is dedicated to two jejch model preparation and use in practice. These laws serve as an overview of current and future music teachers.en
dc.subject.translatednonartificial musicen
dc.subject.translatedjazzen
dc.subject.translatedpopen
dc.subject.translatedrocken
dc.subject.translatedmodel preparationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
josef pilny - diplomova prace pdf.pdfPlný text práce2,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pilny_hodnoceni_vedouciho_DP_Slavikova.pdfPosudek vedoucího práce737,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pilny_posudek_oponenta_DP_Kuhn.pdfPosudek oponenta práce501,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_Pilny.pdfPrůběh obhajoby práce144,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13988

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.