Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorČavajdová, Markéta
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:57Z
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:57Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55543
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14859
dc.description.abstractMá diplomová práce se zabývá tématem instrukce v pedagogické komunikaci na vybraných základních školách v Plzni. Je dělena do dvou částí, a to do teoretické, kde se zabývám především pedagogickou komunikací, jejími pravidly a také efektivní komunikací. V praktické části jsem prováděla výzkum na dvou základních školách v Plzni. Vyučovací hodiny jsem snímala na videokameru. Poté jsem prováděla jejich doslovný přepis do textové podoby. Instrukce získané z přepisu jsem třídila do tří hledisek. Z hlediska efektivní komunikace, z hlediska gramatiky a z hlediska frekvence. Výsledkem mého výzkumu je popis instrukcí, které se vyskytovaly v pozorovaných vyučovacích hodinách.cs
dc.format86 s. (122 652 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55543-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinstrucecs
dc.subjecttříděnícs
dc.subjectefektivní komunikacecs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectfrekvencecs
dc.subjectpedagogická komunikacecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvyučovací hodinacs
dc.titleInstrukce v pedagogické komunikaci na 1. stupni vybraných ZŠ v Plznics
dc.title.alternativeInstructions in pedagogical communication at selected primary schools in Pilsenen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the specific instructions given by pedagogue during the communication with students at primary schools in Pilsen. It consists of two parts, theoretical and practical. The first part introduces the basic information and rules of pedagogical communication. It also describes how to be effective during the communication. In the practical part the research was done at two selected schools in Pilsen. The observed lessons were recorded with the video camera and after that they were transcripted. The instructions gotten from the transcription were assessed from three different point of views effective communication, grammar and frequency. As a result of the diploma thesis we can consider the detail description of each instruction which was given by pedagogue during the observed lessons.en
dc.subject.translatedinstructionen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedeffective communicationen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedfrequencyen
dc.subject.translatedpedagogical communicationen
dc.subject.translatedprimary/elementary schoolen
dc.subject.translatedlessonen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Cavajdova.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cavajdova VP.pdfPosudek vedoucího práce34,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cavajdova OP.pdfPosudek oponenta práce30,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cavajdova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14859

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.