Název: | Hudební výchova na Základní škole speciální v Plzni |
Další názvy: | Music Education at Primary School for Children with Special Needs in Pilsen |
Autoři: | Klailová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Slavíková, Marie |
Oponent: | Lišková, Štěpánka |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14977 |
Klíčová slova: | základní škola speciální;vzdělávání mentálně postižených žáků;hudební výchova;středně těžce mentálně postižení žáci;těžce mentálně postižení žáci;vzdělávací obsah;pojetí vzdělávání;cíle vzdělávání;hudební činnosti |
Klíčová slova v dalším jazyce: | primary school for children with special needs;education of handicapped pupils;musical education;pupils with moderate retardation;pupils with severe mental retardation;educational content;conceptions of elementary education;objectives of elementary education;musical activities |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce bylo přiblížit podmínky vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením a jaký vzdělávací obsah by si žáci během vyučování měli osvojit. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V jednotlivých částech jsou nastíněny pojetí a cíle vzdělávání na základní škole speciální, klasifikace mentální retardace, význam hudební výchovy na základní škole speciální. Dále se zaměřuje konkrétně na Základní školu speciální v Plzni a monitoruje průběh hudební výchovy. Tento cíl byl dosažen především terénním výzkumem pozorováním vyučování hudební výchovy v Základní škole speciální v Plzni. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of the bachelor thesis is to introduce the conditions of educating the pupils with moderate and severe mental retardation and present which educational content should be acquired during the lessons.This text is divided into four chapters. There are descibed the conceptions and objectives of elementary education of children with special needs, the classification of intellectual disabilities and the value of musical education in schools for chidren with special needs. The following part of the thesis is focused on the Primary school for children with special needs in Pilsen. It monitors the music classes in this school, their contents and significances.The following part contains characteristic of this school in Pilsen. The method used for the research was the form of an observation during the lessons of the Musical Education with handicapped pupils. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Michaela Klailova.pdf | Plný text práce | 3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Klailova_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 589,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Klailova_posudek_BP_oponent_Liskova.pdf | Posudek oponenta práce | 625,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prubeh_obhajoby_BP_Klailova.pdf | Průběh obhajoby práce | 168,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14977
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.