Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCabada, Ladislav
dc.contributor.authorVansa, Vojtěch
dc.contributor.refereeRosůlek, Přemysl
dc.date.accepted2014-05-30
dc.date.accessioned2015-03-25T09:51:04Z
dc.date.available2013-04-17cs
dc.date.available2015-03-25T09:51:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-29
dc.identifier56089
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15210
dc.description.abstractV práci jsem zkoumal kampaň před prvními přímými volbami prezidenta České republiky v roce 2013. Kampaň jsem analyzoval především z pohledu představených teoretických konceptů, kterými byly tři fenomény moderního vedení kampaně (negativní kampaň, amerikanizace předvolební kampaně, permanentní kampaň) a tři modely politického marketingu (podle J. Lees-Marshment, B. Newmana a R. Ormroda)cs
dc.format80 s. (143 759 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56089-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectnegativní kampaňcs
dc.subjectamerikanizace předvolební kampaněcs
dc.subjectmodel politického marketingucs
dc.subjectMiloš Zemancs
dc.subjectKarel Schwarzenbergcs
dc.subjectpřímá volba prezidentacs
dc.titleAnalýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013cs
dc.title.alternativeThe Analysis of campaign for presidential elections in the Czech republic in 2013en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra politologie a mezinárodních vztahůcs
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my diploma thesis I have dealt with the campaign before firstdirect presidential elections in the Czech republic in 2013. I have analyzed this campaign from the view of three phenomenons of political campaigns and three models of political marketing.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatednegative campaignen
dc.subject.translatedamericanisation of political campaignen
dc.subject.translatedmodel of political marketingen
dc.subject.translatedMiloš Zemanen
dc.subject.translatedKarel Schwarzenbergen
dc.subject.translatedfirst direct presidential elections in Czech republicen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Vansa.pdfPlný text práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vansa_DP_POL_ved.docxPosudek vedoucího práce43,75 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
vansa_opo_DP.docxPosudek oponenta práce44,68 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Vansa.pdfPrůběh obhajoby práce345,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15210

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.