Title: Systém pro správu interních školení
Other Titles: The system for managing of internal trainings
Authors: Koleňák, František
Advisor: Blažek, Jiří
Referee: Lenc, Ladislav
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/17842
Keywords: interní školení;role účastníků;uživatelské rozhraní;vkládání závistlostí;objektově relační mapování
Keywords in different language: internal trainings;participants role;user interface;dependency injection;object relational mapping
Abstract: V práci jsem navrhl a realizoval aplikaci pro správu interních školení. Aplikace bude zjednodušovat správu a poskytovat generovaná hlášení o uskutečněných školeních. Tato hlášení pak budou sloužit pro generování dat, která budou použita k dalšímu zpracování. Jednotlivá školení budou rozdělena tak, aby prohlížení a správa školení byla co nejpřehlednější. Školení slouží pro seznámení s tématem, na které jsou zaměřena. Účastníci mají možnost se na školení přihlásit a tím dát najevo svůj zájem.
Abstract in different language: In the thesis I have designed and implemented an application for internal training management. The application will simplify management and provide reports about past trainings. Reports will be used for generating data. Generated data will be used for further processing. Trainings will be divided that viewing and management would be as easy as possible. Training serves to introduce the topic on which they are focused. Participants have the opportunity to sign the training and thus express their interest.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bakalarka.pdfPlný text práce2,51 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-A11B0406P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce134,31 kBAdobe PDFView/Open
oponent-A11B0406P-posudek.pdfPosudek oponenta práce187,06 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-A11B0406P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce96,68 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/17842

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.