Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLukáš, Ladislav
dc.contributor.authorHellmayer, Ladislav
dc.contributor.refereeHofman, Jiří
dc.date.accepted2015-06-05
dc.date.accessioned2016-03-15T08:44:09Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:44:09Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier60317
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18260
dc.description.abstractVlastní práce obsahuje teoretická východiska, ze kterých vychází praktické popisy zkoumaných problémů. Nejprve je charakterizována samotná společnost, poté její vývoj a ekonomická situace v posledních letech. Následně jsou popisovány dodavatelsko-odběratelské vztahy mezi dodavatelem, prostředníkem a odběratelem z pohledu dodavatelské i odběratelské perspektivy. V závěrečné části byly analyzovány dodavatelsko-odběratelské vztahy a vyhodnoceny procesy distribuce zboží s následným návrhem optimalizace distribučních cest. Cílem této práce je nejen popis dodavatelsko-odběratelských vztahů, ale především jejich hlubší analýza a vyhodnocení procesu distribuce zboží v dodavatelském řetězci.cs
dc.format112 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60317-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectdodavatelcs
dc.subjectgrafcs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectodběratelcs
dc.titleModely a exaktní metody v managementu podnikucs
dc.title.alternativeModels and Exact Methods in Management of a Companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work includes theoretical underlying and practical descriptions of the issues considered. First of all, the characteristics within the company are mentioned, then its development and economic situation in recent years. Next, supplier-customer relations between the supplier, intermediary and the customer in terms of supply and customer perspective are described. In the final section, customer-supplier relationships were analyzed and the process of goods distribution with subsequent design optimization of distribution channels was evaluated. The aim of this work is not only the description of supplier-customer relations, but also the company's deeper analysis and evaluation process of distribution of goods in the supply chain.en
dc.subject.translateddistributionen
dc.subject.translatedsupplieren
dc.subject.translatedgraphen
dc.subject.translatedmodelen
dc.subject.translatedcustomeren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Ladislav_Hellmayer_2015.pdfPlný text práce4,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-pv helmayer.pdfPosudek vedoucího práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-po Hellmayer.PDFPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-ob hellmayer.PDFPrůběh obhajoby práce186,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18260

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.