Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorŠtecová, Romana
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2015-02-03
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:00Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:00Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-12
dc.identifier58107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18332
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu volnočasových aktivit v Chodově, která je orientovaná na kulturu. První část teoretické práce je zaměřena na pojmy, jako je městský marketing, marketing kultury a volný čas. Druhá část teoretické práce patří obecnému seznámení se s městem Chodov. Praktická část je zaměřena na analýzu nabídky volnočasových aktivit v Chodově. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které mapuje současné preference ve využívání volného času chodovského obyvatelstva. Toto dotazníkové šetření napomáhalo k návrhům na zlepšení a realizaci nových projektů. Návrhy, které jsou v práci navržené, by mohly sloužit k lepší konkurenceschopnosti města a spokojenosti obyvatel.cs
dc.format79 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectmarketing kulturycs
dc.subjectvolný čascs
dc.subjectanalýza volnočasových aktivitcs
dc.titleAnalýza kulturních volnočasových aktivit v Chodověcs
dc.title.alternativeAnalysis of cultural leisure activities in Chodoven
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis represents analyses of leisure activities in Chodov, specifically oriented towards cultural activities. The first part of the theoretical component introduces city marketing, cultural marketing and leisure time; the second part introduces the city of Chodov. The practical component concentrates on the analyses of the selection of leisure activities in Chodov. Among other things, the practical component introduces survey results that share the preferences of the inhabitants of Chodov. The survey results assisted in improving the current leisure activity selection and help plan future projects. Proposals mentioned in the thesis could improve marketability of the city, as well as the happiness of the residents.en
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedcultural marketingen
dc.subject.translatedleisure timeen
dc.subject.translatedanalyses of leisure activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Stecova.pdfPlný text práce2,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Stecova R. - V.PDFPosudek vedoucího práce723,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Stecova R. - O.PDFPosudek oponenta práce918,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Stecova R. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce269,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18332

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.