Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorTejkalová, Lucie
dc.contributor.refereeJakubíková, Dagmar
dc.date.accepted2015-06-12
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:09Z
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:09Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62340
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18348
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na proces tvorby produktu pro incomingovou cestovní kancelář, pomocí porovnání teoretických a praktických znalostí. Produkt je prezentován harmonogramem a doplňkovými službami. V teoretické části jsou základní pojmy týkající se nejen zájezdu, ale i samotné cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář, pro kterou produkt vznikal. Dále jsou charakterizovány hlavní cílové skupiny zákazníků, atraktivity v Karlovarském kraji a trasy zájezdu. Poslední kapitolou praktické části je rozbor konkurenčního prostředí incomingové cestovní kanceláře v rámci českého trhu a hlavně Karlovarského kraje.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62340-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvývoj produktucs
dc.subjectincomingová cestovní kancelářcs
dc.subjectharmonogramcs
dc.subjectKarlovarský krajcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.titleVývoj nového produktu pro incomingovou cestovní kancelářcs
dc.title.alternativeDevelopment of a new product for an incoming travel agencyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the process of product development for an incoming travel agency by comparing theoretical and practical knowledge. The product is presented with a timetable and additional services. In the theoretical part are basic conceptions connected with not just tours, but also with the travel agencies as well. In the practical part is introduced the travel agency for which the product was created. Later there are characterisations of the target group of customers, attractive places in Karlovarský region and routes of tours. In the last chapter of the practical part is the study of competition environment of an incoming travel agency on the Czech market and mainly in Karlovarský region.en
dc.subject.translatedproduct developmenten
dc.subject.translatedincoming travel agencyen
dc.subject.translatedtimetableen
dc.subject.translatedKarlovarský regionen
dc.subject.translatedcompetitionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tejkalova_BP_2015.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-tejkalova_v.pdfPosudek vedoucího práce760,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Tejkalova L. - O.PDFPosudek oponenta práce566,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Tejkalova L. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce214,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18348

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.