Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dubec, Michal | |
dc.contributor.author | Hausnerová, Eva | |
dc.date.accepted | 2015-09-01 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:54Z | - |
dc.date.available | 2015-05-27 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:54Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 65198 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18417 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl. | cs |
dc.format | 49 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65198 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | odborný výcvik | cs |
dc.subject | pravidla chování | cs |
dc.subject | školní řád | cs |
dc.subject | kázeň | cs |
dc.subject | nekázeň | cs |
dc.subject | výchovná opatření | cs |
dc.title | Jak studenti oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě | cs |
dc.title.alternative | How students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their life | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning. | en |
dc.subject.translated | professional training | en |
dc.subject.translated | rules of conduct | en |
dc.subject.translated | school of law | en |
dc.subject.translated | discipline | en |
dc.subject.translated | discipline | en |
dc.subject.translated | educational measure | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_E_HAUSNEROVA.pdf | Plný text práce | 1,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hausnerova OP0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 716,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Hausnerova VP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 953,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hausnerova0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 177,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18417
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.