Title: | Jak studenti oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě |
Other Titles: | How students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their life |
Authors: | Hausnerová, Eva |
Advisor: | Dubec, Michal |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/18417 |
Keywords: | odborný výcvik;pravidla chování;školní řád;kázeň;nekázeň;výchovná opatření |
Keywords in different language: | professional training;rules of conduct;school of law;discipline;discipline;educational measure |
Abstract: | V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl. |
Abstract in different language: | In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_E_HAUSNEROVA.pdf | Plný text práce | 1,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Hausnerova OP0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 716,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Hausnerova VP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 953,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Hausnerova0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 177,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/18417
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.