Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík, Josef
dc.contributor.authorJandová, Eva
dc.date.accepted2015-08-26
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:02Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:02Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier60382
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18426
dc.description.abstractDiplomová práce na téma - Evaluace individuálního vzdělávacího plánu žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. st. ZŠ je rozdělena na celkem dvě části. Ta první, teoretická část popisuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich individuální vzdělávací plán a také vystihuje, jak může probíhat evaluace individuálního vzdělávacího plánu podle několika autorů. V druhé, praktické části jsem se dozvěděla, jak k evaluaci individuálního vzdělávacího plánu přistupují výchovní poradci ve školách, a na druhou stranu jak žáky hodnotí školská poradenská zařízení.cs
dc.format60 s. (98 172 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60382-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectevaluacecs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.titleEvaluace individuálního vzdělávacího plánu žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. st. ZŠcs
dc.title.alternativeEvaluation of individual education plan of student with special educational needs in the first grade of elementary school.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis topic - Evaluation of individual education plan of the student with special educational needs in the first grade of primary school is divided into two parts altogether. The first, theoretical part describes students with special educational needs, their individual education plan (IEP) and as well shows how can be done the evaluation of IEP, according to several authors. In the second part I learned how to evaluate of IEP for accessing counselors in schools, and on the other hand, how students are assessed by school counseling facilities.en
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedindividual education planen
dc.subject.translatedstudents with special educational needsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace_Jandova.pdfPlný text práce449,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-jandova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce883,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Jandova OP0001.pdfPosudek oponenta práce677,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Jandova0001.pdfPrůběh obhajoby práce178,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.