Title: | Comparative analysis of Czech and American educational system: Analysis done by means of survey of students |
Other Titles: | Comparative analysis of Czech and American educational system: Analysis done by means of survey of students |
Authors: | Šilpochová, Petra |
Advisor: | Kumar, Alok |
Referee: | Kohout, Milan |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19218 |
Keywords: | české školství;americké školství;vývoj vzdělávacího systému;univerzity;mezinárodní výzkumy;studenti |
Keywords in different language: | czech education;american education;a development of the educational system;universities;international researches;students |
Abstract: | Tato bakalářská práce se nazývá Komparativní analýza českého a amerického vzdělávacího systému: Analýza provedená prostřednictvím průzkumu studentů. Jak naznačuje název, tato bakalářská práce se zabývá srovnáním a vývojem českého a amerického vzdělávacího systému. Hlavní záměr práce je nabídnout všeobecný přehled českého a amerického vzdělávání. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis is called Comparative analysis of Czech and American educational system: Analysis done by means of survey of students. As the title indicates this bachelor thesis deals with comparison and development of Czech and American educational system. The main purpose of the thesis is to provide general view of Czech and American education. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Petra Silpochova.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Silpochova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 548,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Silpochova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 688,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Silpochova - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 393,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19218
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.