Title: | Faktory neurotičnosti žáků ZŠ |
Other Titles: | Neurotic factors of elementary school students |
Authors: | Werner, Roman |
Advisor: | Miňhová, Jana |
Referee: | Kosíková, Věra |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19887 |
Keywords: | neuróza;faktory neurotizace;neurotické poruchy;úzkost;strach;základní škola |
Keywords in different language: | neurosis;neurotization factors;neurotic disorders;anxiety;fear;elementary school |
Abstract: | Práce je zaměřena na popis a výzkum faktorů neurotizace žáků základních škol. Byl proveden výzkum na dvou základních školách v Nýrsku a v Tachově. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsána problematika neurotičnosti získaná komparací dostupných zdrojů. V praktické části je, proveden výzkum na 2 vybraných základních školách. |
Abstract in different language: | This work is focussed on describing and researching the neurotization factor of elementary school students. The research took a place at two elementary schools in Nýrsko and Tachov. This bachelor theses is divided in two parts theoretical and practical. Theoretical part is describing a problematic of neurotic, obtained by the comparation of aviable resources. Practical part presents research results from two elementary schools. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP - Werner.pdf | Plný text práce | 4,53 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Werner - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 313,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Werner - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 354,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Werner - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 166,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19887
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.