Title: | Návrh a realizace obsahu zimní přípravy v orientačním běhu pro předškolní a mladší školní věk v tělocvičně |
Other Titles: | Design and implementation of a gym winter training for preschool and younger school age kids practising orienteering |
Authors: | Kuncová, Eliška |
Advisor: | Kolovská, Ilona |
Referee: | Kalistová, Petra |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20004 |
Keywords: | orientační běh;mladší školní věk;plán zimní přípravy;motorické schopnosti |
Keywords in different language: | orienteering;younger school age;plan for winter training;motor abilities |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací obsahu tréninkových jednotek v zimní přípravě orientačních běžců ve věkové kategorii mladší školní věk. Informuje o orientačním běhu, jako sportovní disciplíně, doplněné o charakteristiku věkové skupiny mladšího školního věku v orientačním běhu včetně rozvoje motorických schopností společně s informacemi ohledně trénování a stavby tréninkové jednotky. |
Abstract in different language: | This thesis describes the design and implementation of the content of training units in the winter preparation of younger school age orienteering runners . It informs about orienteering, as a sport discipline, as well as the characteristic of specified age group, along with the development of motor skills, information on training and construction of training units. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Eliska Kuncova - DP.pdf | Plný text práce | 2,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-KUNCOVA E. VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 217,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-KUNCOVA E. OP.pdf | Posudek oponenta práce | 203,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-KUNCOVA E..pdf | Průběh obhajoby práce | 48,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20004
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.