Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec, Ladislav | |
dc.contributor.author | Charypar, Michael | |
dc.contributor.referee | Vasilečko, Filip | |
dc.date.accepted | 2015-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:06:09Z | - |
dc.date.available | 2014-09-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:06:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-26 | |
dc.identifier | 63850 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20276 | |
dc.description.abstract | V textové části této bakalářské práce je přiblížena problematika tvorby směsi paliva se vzduchem a s tím související emisní předpisy. Následuje přehled různých typů přeplňování a jejich vliv na změnu charakteristiky spalovacího motoru. Je zde i shrnutí současných trendů přeplňování a dalších možností zvyšování výkonu spalovacího motoru. Konstrukční část práce je zaměřena na návrh materiálu ventilu a sedla ventilu, který je součástí obtokového ventilu. Součástí práce je 3D model obtokového ventilu a výkresová dokumentace. | cs |
dc.format | 37 s. (56 254 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63850 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | sací systém | cs |
dc.subject | přeplňování | cs |
dc.subject | turbodmychadlo | cs |
dc.subject | sání | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | točivý moment | cs |
dc.subject | obtokový ventil | cs |
dc.subject | ventil | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | elektrické turbodmychadlo | cs |
dc.title | Možnosti ovlivňování charakteristiky spalovacího motoru úpravami sacího systému | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of the influence of a combustion engine characteristic by an intake system modification. | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the text part of this bachelor thesis there is outlined problematics of the formation of fuel-air mixture and associated emission regulations. There is also an overview of different types of supercharging and their influece to the change of characteristics of the combustion engine. There is also a summary of current trends of supercharging and other possibilities of increasing the performance of the combustion engine. Construction part of this thesis is focused on the draft of materiál for valve and valve seat, which is part of wastegate. The thesis includes 3D model of wastegate and drawing documentation. | en |
dc.subject.translated | intake system | en |
dc.subject.translated | supercharging | en |
dc.subject.translated | turbocharger | en |
dc.subject.translated | intake | en |
dc.subject.translated | performance | en |
dc.subject.translated | torque | en |
dc.subject.translated | wastegate | en |
dc.subject.translated | valve | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | electrical turbocharger | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Moznosti ovlivnovani charakteristiky spalovaciho motoru upravami saciho systemu.pdf | Plný text práce | 5,9 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Charypar - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 898,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Charypar - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 719,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Charypar.pdf | Průběh obhajoby práce | 251,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20276
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.