Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorKrejčík, Stanislav
dc.contributor.refereeČervenka, Zdeněk
dc.date.accepted2015-06-15
dc.date.accessioned2016-03-15T09:06:42Z
dc.date.available2014-09-22cs
dc.date.available2016-03-15T09:06:42Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-22
dc.identifier63851
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20304
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje návrh trakčního tramvajového neotočného podvozku pro použití v nízkopodlažním tramvajovém voze. Návrh vychází z provedené rešerše. Byla vytvořena celková dispozice podvozku a byly popsány jednotlivé části vedoucí k úspoře celkové hmotnosti. Byl proveden výpočet síly působící na nápravu, kontrola ložiskové jednotky, výpočet a návrh vypružení. Pomocí počítačové simulace byl proveden návrh komponenty primárního vypružení.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63851-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttramvajecs
dc.subjectnízkopodlažní trakční podvozkycs
dc.subjectnekonvenční rámcs
dc.subjectnižší hmotnostcs
dc.subject3D modelcs
dc.subjectvýpočtycs
dc.subjectpočítačová simulacecs
dc.subjectvypruženícs
dc.titleStudie podvozku pro nízkopodlažní tramvajové vozidlocs
dc.title.alternativeThe studies of bogie for low-flow tram vehicleen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is about the design of traction non-rotable bogie for use in low-floor tram vehicle. The design is carried out researches. The bogie layout was created and described components leading to weight savings. The calculation of axle, the bearing unit and suspensions was created. The design of suspension spring was created by computer simulation.en
dc.subject.translatedtramsen
dc.subject.translatedlow floor traction bogiesen
dc.subject.translatedunconventional frameen
dc.subject.translatedless weighten
dc.subject.translated3D modelen
dc.subject.translatedcalculationsen
dc.subject.translatedcomputer simulationen
dc.subject.translatedsuspensionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Krejcik_Stanislav.pdfPlný text práce5,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Krejcik - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce877,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Krejcik - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Krejcik.pdfPrůběh obhajoby práce352,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.