Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Krejčík, Stanislav | |
dc.contributor.referee | Červenka, Zdeněk | |
dc.date.accepted | 2015-06-15 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:06:42Z | |
dc.date.available | 2014-09-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:06:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-22 | |
dc.identifier | 63851 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20304 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje návrh trakčního tramvajového neotočného podvozku pro použití v nízkopodlažním tramvajovém voze. Návrh vychází z provedené rešerše. Byla vytvořena celková dispozice podvozku a byly popsány jednotlivé části vedoucí k úspoře celkové hmotnosti. Byl proveden výpočet síly působící na nápravu, kontrola ložiskové jednotky, výpočet a návrh vypružení. Pomocí počítačové simulace byl proveden návrh komponenty primárního vypružení. | cs |
dc.format | 67 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63851 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | tramvaje | cs |
dc.subject | nízkopodlažní trakční podvozky | cs |
dc.subject | nekonvenční rám | cs |
dc.subject | nižší hmotnost | cs |
dc.subject | 3D model | cs |
dc.subject | výpočty | cs |
dc.subject | počítačová simulace | cs |
dc.subject | vypružení | cs |
dc.title | Studie podvozku pro nízkopodlažní tramvajové vozidlo | cs |
dc.title.alternative | The studies of bogie for low-flow tram vehicle | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The master thesis is about the design of traction non-rotable bogie for use in low-floor tram vehicle. The design is carried out researches. The bogie layout was created and described components leading to weight savings. The calculation of axle, the bearing unit and suspensions was created. The design of suspension spring was created by computer simulation. | en |
dc.subject.translated | trams | en |
dc.subject.translated | low floor traction bogies | en |
dc.subject.translated | unconventional frame | en |
dc.subject.translated | less weight | en |
dc.subject.translated | 3D model | en |
dc.subject.translated | calculations | en |
dc.subject.translated | computer simulation | en |
dc.subject.translated | suspension | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Krejcik_Stanislav.pdf | Plný text práce | 5,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Krejcik - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 877,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Krejcik - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 1,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Krejcik.pdf | Průběh obhajoby práce | 352,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20304
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.