Název: Studie podvozku pro nízkopodlažní tramvajové vozidlo
Další názvy: The studies of bogie for low-flow tram vehicle
Autoři: Krejčík, Stanislav
Vedoucí práce/školitel: Heller, Petr
Oponent: Červenka, Zdeněk
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20304
Klíčová slova: tramvaje;nízkopodlažní trakční podvozky;nekonvenční rám;nižší hmotnost;3D model;výpočty;počítačová simulace;vypružení
Klíčová slova v dalším jazyce: trams;low floor traction bogies;unconventional frame;less weight;3D model;calculations;computer simulation;suspension
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje návrh trakčního tramvajového neotočného podvozku pro použití v nízkopodlažním tramvajovém voze. Návrh vychází z provedené rešerše. Byla vytvořena celková dispozice podvozku a byly popsány jednotlivé části vedoucí k úspoře celkové hmotnosti. Byl proveden výpočet síly působící na nápravu, kontrola ložiskové jednotky, výpočet a návrh vypružení. Pomocí počítačové simulace byl proveden návrh komponenty primárního vypružení.
Abstrakt v dalším jazyce: The master thesis is about the design of traction non-rotable bogie for use in low-floor tram vehicle. The design is carried out researches. The bogie layout was created and described components leading to weight savings. The calculation of axle, the bearing unit and suspensions was created. The design of suspension spring was created by computer simulation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Krejcik_Stanislav.pdfPlný text práce5,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Krejcik - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce877,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Krejcik - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Krejcik.pdfPrůběh obhajoby práce352,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.