Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hořejší, Petr | |
dc.contributor.author | Příhoda, Martin | |
dc.contributor.referee | Polcar, Jiří | |
dc.date.accepted | 2015-08-17 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:07:13Z | |
dc.date.available | 2014-09-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:07:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-07-07 | |
dc.identifier | 64038 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20336 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá technikou záznamu pohybu a jeho využitím ve strojírenství. Práce se snaží zmapovat možnosti tohoto záznamu, používané souborové formáty a zjistit, jaký je dostupný hardware a software. Podstatnou část práce tvoří hledání možností využití záznamu pohybu ve strojírenství a možnosti implementace zaznamenaného pohybu v software Unity. | cs |
dc.format | 67 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | 3D | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | haptika | cs |
dc.subject | záznam pohybu | cs |
dc.subject | simulace výrobních procesů | cs |
dc.subject | ergonomie | cs |
dc.subject | časové plánování | cs |
dc.subject | c3d | cs |
dc.subject | MS kinect | cs |
dc.subject | Unity | cs |
dc.title | Implementace Motion Capture v softwaru Unity | cs |
dc.title.alternative | Motion Capture implementation to software Unity | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work investigates the motion capture techniques and its usability in the engineering. The work seeks for possibilities of this record, used file formats and sees what hardware and software is available. A substantial part of the work consists of looking for ways to use motion capture in the engineering and possibilities for implementation of the captured moves to Unity software. | en |
dc.subject.translated | 3D | en |
dc.subject.translated | virtual reality | en |
dc.subject.translated | haptic | en |
dc.subject.translated | simulation of manufacturing processes | en |
dc.subject.translated | ergonomics | en |
dc.subject.translated | time management | en |
dc.subject.translated | c3d | en |
dc.subject.translated | MS kinect | en |
dc.subject.translated | Unity | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Prihoda - 2015.pdf | Plný text práce | 4,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-hodnoceni_BP_Prihoda.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-posudek_BP_Prihoda.PDF | Posudek oponenta práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-obhajoba_BP_Prihoda.PDF | Průběh obhajoby práce | 921,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20336
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.