Title: Implementace Motion Capture v softwaru Unity
Other Titles: Motion Capture implementation to software Unity
Authors: Příhoda, Martin
Advisor: Hořejší, Petr
Referee: Polcar, Jiří
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20336
Keywords: 3D;virtuální realita;haptika;záznam pohybu;simulace výrobních procesů;ergonomie;časové plánování;c3d;MS kinect;Unity
Keywords in different language: 3D;virtual reality;haptic;simulation of manufacturing processes;ergonomics;time management;c3d;MS kinect;Unity
Abstract: Tato práce se zabývá technikou záznamu pohybu a jeho využitím ve strojírenství. Práce se snaží zmapovat možnosti tohoto záznamu, používané souborové formáty a zjistit, jaký je dostupný hardware a software. Podstatnou část práce tvoří hledání možností využití záznamu pohybu ve strojírenství a možnosti implementace zaznamenaného pohybu v software Unity.
Abstract in different language: This work investigates the motion capture techniques and its usability in the engineering. The work seeks for possibilities of this record, used file formats and sees what hardware and software is available. A substantial part of the work consists of looking for ways to use motion capture in the engineering and possibilities for implementation of the captured moves to Unity software.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Prihoda - 2015.pdfPlný text práce4,7 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-hodnoceni_BP_Prihoda.PDFPosudek vedoucího práce1,75 MBAdobe PDFView/Open
oponent-posudek_BP_Prihoda.PDFPosudek oponenta práce1,25 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-obhajoba_BP_Prihoda.PDFPrůběh obhajoby práce921,08 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20336

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.