Název: Veřejná diplomacie, branding - EHMK Plzeň 2015
Další názvy: Public Diplomacy, Branding - ECoC Pilsen 2015
Autoři: Pech, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Rosůlek Přemysl, Doc. PhDr. Ph.D.
Oponent: Jurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/22787
Klíčová slova: veřejná diplomacie;branding;city branding;plzeň;ehmk;2015
Klíčová slova v dalším jazyce: public diplomacy;branding;city branding;pilsen;ecoc;2015
Abstrakt: Práce se zabývá programem Plzně - Evropského hlavního města kultury 2015. Posuzuje program jako nástroj city brandingu a zkoumá jeho potenciál.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis aims to describe the programme of Pilsen - European Capital of Culture 2015. It analyzes the programme as a city branding tools and further describes its potential in general.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Ondrej_Pech_-_branding__Plzen_EHMK_2015.PDFPlný text práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pech_ved_ros.pdfPosudek vedoucího práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pech-bp-bas-opo.pdfPosudek oponenta práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pech Ondrej.pdfPrůběh obhajoby práce394,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22787

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.