Title: Veřejná diplomacie, branding - EHMK Plzeň 2015
Other Titles: Public Diplomacy, Branding - ECoC Pilsen 2015
Authors: Pech, Ondřej
Advisor: Rosůlek Přemysl, Doc. PhDr. Ph.D.
Referee: Jurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/22787
Keywords: veřejná diplomacie;branding;city branding;plzeň;ehmk;2015
Keywords in different language: public diplomacy;branding;city branding;pilsen;ecoc;2015
Abstract: Práce se zabývá programem Plzně - Evropského hlavního města kultury 2015. Posuzuje program jako nástroj city brandingu a zkoumá jeho potenciál.
Abstract in different language: This thesis aims to describe the programme of Pilsen - European Capital of Culture 2015. It analyzes the programme as a city branding tools and further describes its potential in general.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace_Ondrej_Pech_-_branding__Plzen_EHMK_2015.PDFPlný text práce1,81 MBAdobe PDFView/Open
Pech_ved_ros.pdfPosudek vedoucího práce1,92 MBAdobe PDFView/Open
pech-bp-bas-opo.pdfPosudek oponenta práce1,92 MBAdobe PDFView/Open
Pech Ondrej.pdfPrůběh obhajoby práce394,54 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22787

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.