Název: Recruitment strategies in the digital world: Comparative analyses of Czech and German recruiting agencies/companies.
Další názvy: Recruitment strategies in the digital world: Comparative analyses of Czech and German recruiting agencies/companies.
Autoři: Hájková, Dominika
Vedoucí práce/školitel: Kumar Alok, M.A.
Oponent: Franklin David Eugene, B. A.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/22869
Klíčová slova: agentura práce agenturní zaměstnanec uchazeč volná pracovní pozice pracovní portál
Klíčová slova v dalším jazyce: recruitment agency agency worker candidate job vacancy job portal
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je poskytnout informace v oblasti náboru zaměstnanců zejména strategie při náboru zaměstnanců v digitálním světě a prostřednictvím agentur práce. Dále je cílem porovnat české a německé agentury práce z několika různých aspektů, kde hlavním aspektem je vliv sociálních sítí na nábor zaměstnanců. První část práce se zaměřuje na teoretickou část. Teoretická část se zabývá obecným vysvětlením pojmu náboru pracovníků a terminologie s tímto tématem spjaté. Ve druhé polovině teoretické části se výklad více soustředí na důležitost sociálních médií v oblasti náboru pracovníků. Praktická část se zabývá srovnávací analýzou českých a německých agentur práce na pracovním trhu z hlediska jejich počtu, zaměření a charakteristiky agenturních zaměstnanců. Dále je analýza soustředěna na vliv sociálních sítí na agentury práce, kde se jednak pojednává o užití sociálních médií agenturami práce, ale i uchazeči o práci.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this thesis is to provide information in the field of recruitment especially about recruitment digital strategies and recruitment agencies. Further aim is to compare Czech and German recruiting agencies from several of aspects mainly from the influence of fast developing digital world. The first part of the thesis focuses on the theoretical part. Theoretical part deals with general explanation of recruitment and essential terminology. In the second half of theoretical part the explanation focuses more on the importance of social media in recruitment. The practical part deals with comparative analysis of Czech and German recruiting agencies on the labour markets in terms of number, alignment and characteristics of agency workers. Furthermore, the analysis focused on the impact of social networks on the recruitment agencies, which consists not only the use of social media by recruitment agencies, but also by job seekers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Dominika Hajkova.pdfPlný text práce4,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce507,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce620,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajkova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce600,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22869

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.