Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorHecler, Daniel
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:30Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:30Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67727
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23248
dc.description.abstractDiplomová práce se zaobírá jak teoretickými, tak praktickými záležitostmi v oblasti OOH reklamy. V rámci teoretické části práce jsou uvedeny základní charakteristiky marketingu se zaměřením na outdoorovou reklamu, její výhody a nevýhody a aktuální trendy v této oblasti. Zároveň je přiblížena teorie marketingového výzkumu a měření venkovní reklamy. Empirická část práce se věnuje výzkumu outdoorové reklamy v oblasti křižovatky U Práce v centrální části města Plzně. Udává charakteristiky zde umístěných nosičů, informace o mobilitě obyvatelstva a zhodnocení efektivity outdoorových reklamních nosičů. Práce je uzavřena komparací výsledků s výstupy předchozího výzkumu a navržením doporučení pro umístění outdoorových reklamních ploch ve zvolené oblasti.cs
dc.format154 s. (289 553 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvenkovní reklamacs
dc.subjectoutdoorová reklamacs
dc.subjectmobilitacs
dc.subjectotccs
dc.subjectvýzkum venkovní reklamycs
dc.titleVýzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeňcs
dc.title.alternativeOutdoor advertising research in the city center of Pilsenen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with both theoretical and practical issues in Out-Of-Home (OOH) advertising. The basic characteristics of marketing with a focus on outdoor advertising is placed in the theoretical part, its advantages and disadvantages and current trends in this area. It is also approaches marketing research theory and measurement of outdoor advertising. The research is devoted to research of outdoor advertising around the junction area U Práce in the central part of Pilsen. This thesis shows characteristics of local advertising carriers, information about the population mobility and it evaluates the effectiveness of outdoor advertising carriers. The work is concluded with a comparison of the results of previous research outputs and it suggests recommendations for placement of outdoor advertising carriers in chosen area.en
dc.subject.translatedoohen
dc.subject.translatedoutdoor advertisingen
dc.subject.translatedpopulation mobilityen
dc.subject.translatedotcen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Daniel_Hecler.pdfPlný text práce3,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_V.pdfPosudek vedoucího práce713,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_O.pdfPosudek oponenta práce735,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_P.pdfPrůběh obhajoby práce176,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23248

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.