Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorSmetanová, Michaela
dc.contributor.refereeKozáková Monika, Mgr. PhD.
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:32Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:32Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67731
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23252
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování zákazníka při výběru fotoaparátu. Výzkum byl soustředěn především na VŠ studenty Plzeňského kraje. Hlavním cílem celé diplomové práce je vytvořit ucelený teoretický základ týkající se marketingového výzkumu a kvantitativního výzkumu a analýz, dále na toto téma realizovat výzkumné šetření na vysokých školách v Plzeňském kraji a prezentovat výstupy aplikovaného dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretický podklad týkající se marketingového a kvantitativního výzkumu je zpracován v teoretické části této práce. Empirická část je věnována dotazníkovému šetření a výstupům zjištěných informací. V poslední části práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navrženy náměty na další výzkum.cs
dc.format118 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67731-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkvantitativní výzkum a analýzycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákup fotoaparátucs
dc.subjecthypotézy.cs
dc.titleKvantitativní analýzy v marketingucs
dc.title.alternativeQuantitative Analysis in Marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with a research of buying behavior of customers intending to buy a camera. This research is primarily focused on university students from Pilsen region. The main objective of this diploma is to create a compact theoretical base dealing with marketing and quantitative research and analysis. Later make a survey on this topic at universities of Pilsen region and present the results of applied survey questionnaire. This thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical base dealing with marketing and quantitative research is elaborated in the theoretical part of this thesis. The empirical part is devoted to questionnaire and outputs of collected information from the survey. The final part of this thesis summarizes the research results and suggests topics for further research.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquantitative research and analysisen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedbuying behavioren
dc.subject.translatedcamera purchaseen
dc.subject.translatedhypotheses.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_kvantitativni analyzy v marketingu-Smetanova.pdfPlný text práce4,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_V.pdfPosudek vedoucího práce616,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_O.pdfPosudek oponenta práce592,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smetanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce172 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23252

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.