Název: Marketingový plán vybrané společnosti
Další názvy: The marketing plan of choosen company
Autoři: Přibáňová, Ilona
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23253
Klíčová slova: situační analýza;marketingový mix;marketingový plán
Klíčová slova v dalším jazyce: situatioanal analysis;marketing mix;marketing plan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétní společnosti. Základem pro návrh marketingového plánu bylo provedení situační analýzy, která byla podkladem pro stanovení marketingových cílů. Dále jsou navrženy strategie, které si kladou za cíl dosáhnout stanovených cílů. Akční program obsahuje časový harmonogram pro jednotlivé navržené aktivity. Dále jsou odhadnuty náklady jednotlivých aktivit a je stanovena kontrola těchto aktivit.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with the marketing plan of a particular company. The basis for the proposal of marketing plan was a situational analysis, that analysis was basis for determination of marketing goals. Then the marketing strategies were proposed. These strategies want to achieve determined goals. Action program contains time schedule for particular proposed activities. Then the costs of proposed activities are estimated and the control of these activities is determied.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy plan vybrane spolecnosti_Ilona PRIBANOVA.pdfPlný text práce3,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_V.pdfPosudek vedoucího práce684,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_O.pdfPosudek oponenta práce614,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce239,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23253

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.