Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPetrikovič, Tomáš
dc.contributor.refereeJelínková Eva, Ing.
dc.date.accepted2016-6-10
dc.date.accessioned2017-02-21T08:22:26Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:22:26Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier66543
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23334
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Je zde věnována pozornost charakteristice konkrétní firmy s ukázkou ekonomických výsledků v posledních letech. Následující část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, principů, definic a cílů řízení vztahů se zákazníky. V další části je popsán reálný postup řízení vztahu se zákazníkem, teoretické základy a praktické zkušenosti. Poslední částí práce jsou analýzy a návrhy dalších možných řešení. Závěrečná kapitola obsahuje celkové shrnutí.cs
dc.format68 s. (78370 znaků), 5 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66543-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkemcs
dc.subjectřízení vztahůcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectjak získat zákaznikacs
dc.subjectinformační systémy crmcs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its importance for strengthening the company's competitivenessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the topic of Customer Relationship Management and its importance for strengthening the competitiveness of a company. It also pays attention to the characteristics of a specific company with a demonstration of economic performance in recent years. The following section focuses on the definitions of basic concepts, principles, definitions, and goals of customer relationship management. The next section describes the actual procedure for real customer relationship management, theoretical background, and practical experience. The last part of the thesis consists of analyses and suggestions for other possible solutions. The final chapter contains a summary.en
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedcustomer relationshipsen
dc.subject.translatedrelationshipsen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcrm information systemsen
dc.subject.translatedhow to get the customeren
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - CRM Tomas Petrikovic.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFView/Open
Petrikovic T. - V.PDFPosudek vedoucího práce626,26 kBAdobe PDFView/Open
Petrikovic T. - O.PDFPosudek oponenta práce688,12 kBAdobe PDFView/Open
Petrikovic T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce184,6 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23334

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.