Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Autoři: Petrikovič, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Jelínková Eva, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23334
Klíčová slova: crm;řízení vztahů se zákazníkem;řízení vztahů;zákazník;jak získat zákaznika;informační systémy crm
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;customer relationships;relationships;customer;crm information systems;how to get the customer
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Je zde věnována pozornost charakteristice konkrétní firmy s ukázkou ekonomických výsledků v posledních letech. Následující část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, principů, definic a cílů řízení vztahů se zákazníky. V další části je popsán reálný postup řízení vztahu se zákazníkem, teoretické základy a praktické zkušenosti. Poslední částí práce jsou analýzy a návrhy dalších možných řešení. Závěrečná kapitola obsahuje celkové shrnutí.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the topic of Customer Relationship Management and its importance for strengthening the competitiveness of a company. It also pays attention to the characteristics of a specific company with a demonstration of economic performance in recent years. The following section focuses on the definitions of basic concepts, principles, definitions, and goals of customer relationship management. The next section describes the actual procedure for real customer relationship management, theoretical background, and practical experience. The last part of the thesis consists of analyses and suggestions for other possible solutions. The final chapter contains a summary.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - CRM Tomas Petrikovic.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikovic T. - V.PDFPosudek vedoucího práce626,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikovic T. - O.PDFPosudek oponenta práce688,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikovic T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce184,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23334

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.