Title: Informační technologie v podpoře podnikového nákupu
Other Titles: Information technology in purchase support
Authors: Pelcová, Tereza
Advisor: Gladavská Lenka, Mgr. D.E.A.
Referee: Gangur Mikuláš, Doc. RNDr. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23373
Keywords: nákup;informační systém;nákupce;gold;store - line
Keywords in different language: purchase;information system;purchasing officer;gold;store - line
Abstract: Bakalářská práce pojednává o podnikovém nákupu a informačních systémech, které jsou k tomu využívány ve společnosti Tesco Stores ČR, a. s. V teoretické části jsou zdůrazněny obecné pojmy a jejich funkce. V praktické části jsou uvedeny konkrétní informační systémy, které tato společnost využívá. Cílem práce je porovnat stávající informační systém s předešlým a na základě toho vyhonotit efektivnost současného informačního systému.
Abstract in different language: This thesis is focused on the corporate purchasing anf information systems that are used in Tecso Stores ČR., a. s. The theoretical section highlights the genaral concepts and their functions. The practical part provides specific information systems that the company uses. The aim is to compare the current information with the previous system and on this basis to evaluate the effectiveness of the current information system.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace_Tereza_Pelcova.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFView/Open
Pelcova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce697,81 kBAdobe PDFView/Open
Pelcova T. - O.PDFPosudek oponenta práce673,45 kBAdobe PDFView/Open
Pelcova T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce265,45 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23373

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.