Název: Chování spotřebitelů při výběru produktů/služeb mobilních operátorů
Další názvy: Consumer Behaviour in Case of Selected Mobile Telecommunication Products/Services
Autoři: Mattasová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23454
Klíčová slova: neomezený tarif;mobilní služby;operátor;nabídka;chování zákazníka;spotřebitel;o2;vodafone;t-mobile;mobil od čez
Klíčová slova v dalším jazyce: unlimited tariff;mobile service;mobile network operator;supply;customer behavior;consumer;o2;vodafone;t-mobile;mobil od čez
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na chování zákazníků při výběru mobilního tarifu vybraných operátorů, konkrétně je zacílená na produkty neomezených tarifů na spotřebitelském trhu domácností. Kromě vymezení trhu mobilních služeb se zabývá také cíleným marketingem a poskytuje nahlédnutí na vzájemné srovnání nabídek operátorů O2, Vodafone, T-Mobile a Mobil od ČEZ. V rámci dotazníkového šetření je řešeno, k čemu uživatelé využívají mobilní služby, co od nich očekávají a jaké mají v tomto směru potřeby a přání. Výsledná data jsou srovnána s aktuální nabídkou na trhu a na tomto základě jsou navrženy změny a možná doporučení. V závěru je na základě potřeb zákazníků navržena ideální kombinace vlastností optimálního tarifu využitelná pro nabídkovou stranu trhu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on a customer behavior during the selection a mobile tariff from certain operators and it is specifically targeted on the unlimited tariff products on a household consumer market. Besides the specification of the mobile service market, it is dealing with a targeted marketing and it concerns a mutual comparsion of the offers of O2, Vodafone, T-Mobile and CEZ Mobile. The questionnaire research inquires, for what purposes the customers use the mobile service, what they expect from it and what are their requests and requirements in this field. The resulting data are compared with a current market offer and based to this data, possible changes and recommendations are suggested. The conclusion consists a suggestion of an ideal combination of the qualities of an optimal tariff based on the needs of the customers useable for the supply side of the market.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Katerina Mattasova.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mattasova_V.PDFPosudek vedoucího práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mattasova_O.pdfPosudek oponenta práce747,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mattasova_P.pdfPrůběh obhajoby práce186,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23454

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.