Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing.
dc.contributor.authorBláhová, Martina
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:08Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:08Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67552
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23459
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci se zákazníkem prostřednictvím sociálních médiích. Práce je rozdělena do dvou základních částí teoretické a praktické. V části teoretické autorka definuje termíny z oblasti sociálních médií a také marketingové komunikace na internetu a vytváří mezi nimi logické vazby. Praktická část je rozdělena na dvě části. V jedné jsou ukázky kampaní, které se šířily pomocí sociálních médií a v druhé se nachází zhodnocení komunikace se zákazníky u vybraných českých e-shopů.cs
dc.format94 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67552-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectweb 1.0cs
dc.subject2.0. a 3.0cs
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucs
dc.subjectkomunikační mix.cs
dc.titleSociální média - nový způsob komunikace se zákazníkycs
dc.title.alternativeSocial media - new method of communication with clientsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is targeted on communication with customers by social media. The thesis is divided into two basic parts theoretical and practical. In the theoretical part the author defines the terms from social media field and also from marketing communication on the internet and creates logical link between them. Practical part focuses on two main topics. One of them includes examples of campaigns that spread by social media, and in the second part of the thesis is evaluation of the communication with customers in selected Czech e-shops.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedweb 1.0en
dc.subject.translated2.0 and 3.0en
dc.subject.translatedmarketing communication on the internet and communication mix.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Blahova Martina.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_V.pdfPosudek vedoucího práce646,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_O.pdfPosudek oponenta práce728,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_P.pdfPrůběh obhajoby práce215,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23459

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.