Název: | Návrh a implementace miniher pro hru Space Traffic |
Další názvy: | Design and implementation of minigames for the Space Traffic game |
Autoři: | Hron, Martin |
Vedoucí práce/školitel: | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Lipka Richard, Ing. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/23666 |
Klíčová slova: | space traffic;minihra;integrace;soa;webová hra;mobilní aplikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | space traffic;minigame;integration;soa;web game;mobile application |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a implementace miniher do webové hry Space Traffic. Tato hra je vyvíjena na Katedře informatiky a výpočetní techniky Západočeské univerzity v Plzni. Cílem projektu je zvýšení zájmu studentů středních škol o studium na katedře a možnost prezentace studentské činnosti. Hlavním cílem práce je navrhnout a implementovat rozhraní umožňující integraci miniher do této hry. Dalším cílem je implementovat alespoň dvě minihry a začlenit je do projektu. Práce popisuje problematiku webových her, projekt Space Traffic a principy SOA. Další část práce je zaměřena na návrh jednotlivých částí rozhraní včetně jejich realizace a na implementační detaily obou miniher. Poslední část je věnována testování a zhodnocení dosažených výsledků. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with the issues of the minigames design and implementation into the Space Traffic web game. This game is developed at the Department of Computer Science and Engineering University of West Bohemia in Pilsen. The project aims to increase the interest of high school students in studying at the department and also to present student work. The main aim is to design and implement an interface for integration of the minigames into the game. The next aim is to implement at least two minigames and integrate them into the project. The thesis describes issues of the web games, Space Traffic project and principles of SOA. The next part focuses on the design of the interface parts including their implementation and the implementation details of both minigames. The last part is dedicated to testing and the evaluation of results. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Martin_Hron.pdf | Plný text práce | 6,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0127Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 606,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0127Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 654,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A14N0127Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 234 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/23666
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.