Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBečková, Martina
dc.contributor.refereePodpera Milan, Mgr.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:40Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:46:40Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-24
dc.identifier64728
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24301
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza vlivu předškolního vzdělávání na úspěšnost žáků v počátečním vzdělávání na 1. stupni ZŠ. V počátečních kapitolách je práce zaměřena na výklad teoretických pojmů souvisejících s tématem. Vymezuje se zde školní zralost, školní připravenost, vývoj dítěte předškolního věku, předškolní zařízení a jejich organizace i legislativní postavení. V další části je zmíněna obsahová náplň přípravného vzdělávání. Navazuje na ni výzkumné šetření s analýzou vlivu přípravného vzdělávání na děti ze tří výzkumných vzorků. Analýza zahrnuje čtyři výzkumné metody. Každá zkoumá přínos přípravného vzdělávání z jiného pohledu. Souhrnným výsledkem potvrzují stanovený předpoklad. Děti z přípravných tříd jsou vybaveny kompetencemi pro zvládání nároků 1. ročníku ZŠ na dostatečné úrovni.cs
dc.format96 s., XII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřípravné vzdělávánícs
dc.subjectdítě v přípravném vzdělávánícs
dc.subjectpřípravné třídycs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectškolní úspěšnostcs
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.titleVliv absolvování přípravného vzdělávání na úspěšnost žáka v počátečním vzdělávání na 1. stupni ZŠ v Karlovarském kraji u žáků sociálně znevýhodněnýchcs
dc.title.alternativeThe Influence of Completing the Preschool Preparatory Education on the Pupil´s Success at the Beginning of Education at Primary Schools in region Karlovy Vary by Socially Disadvataged Pupils at the Age of Six to Elevenen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is the analysis of the efect of preschool education on the achievement of pupils in the beginning of their education on the lower level of primary schools. In every charter this thesis is focused on the interpretation of theorethical terms related to the theme. This work defines such as the school maturity, the school readiness, the development of a child at the preschool age, preschool facilities with their organization and legislative status. Next there is mentioned the content of the preschool education. It is followed by the research with its analysis of the efect of the preschool education on the children from three research samples. The analysis consists of four reseach methods. Each examines benefits of the preschool education from different points of view. The cumulative result confirms the presumption. Children from preschool classes are equiped by competence to manage the demands of the first class at primary school at a sufficient level.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translateda child in the preschool educationen
dc.subject.translatedpreschool classesen
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedschool achievementen
dc.subject.translatededucation diagnosticsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Martina Beckova.pdfPlný text práce6,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beckova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce187,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beckova OP0001.pdfPosudek oponenta práce124,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beckova O0001.pdfPrůběh obhajoby práce27,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24301

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.