Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorČechová, Aneta
dc.contributor.refereeZikmundová Vladimíra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-8-31
dc.date.accessioned2017-02-21T09:47:07Z-
dc.date.available2015-6-19
dc.date.available2017-02-21T09:47:07Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-12
dc.identifier66135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24320
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka analyzuje problematiku reklamního vlivu cíleného na skupinu dětí. S ohledem na omezený rozsah se práce zaměřuje pouze na kategorii dětí školního věku. První kapitola obsahuje stručný historický přehled a popis základních pojmů v oboru reklamní propagace - vymezuje typologii, funkce reklamy a její právní regulaci. Druhá kapitola je věnována reklamním prostředkům, kde popisuje úspěšnou reklamu, analýzy a jejich možné zpracování. Dětské vnímání reklam, následné vlivy a český výzkum je představen v kapitole třetí. V poslední části práce (kap. 4 a 5) je analyzováno šest reklamních spotů, které jsou následně porovnány.cs
dc.format44 s. (84 382 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectdětics
dc.subjecttelevizní spotcs
dc.subjectreklamní prostředkycs
dc.subjectdětské vnímání reklamcs
dc.subjectvliv reklamcs
dc.titleVizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského divákacs
dc.title.alternativeVisual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectatorsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe barchelor thesis Visual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectators analyses the issue of advertising impact on children. Regard to restricted extent of the thesis, it is focused only on the category of schoolchildren. The first chapter contains a brief historical overview and a description of fundamental terms in the field of advertising it defines typology, function of advertisement and its legal regulation. The second chapter deals with advertising techniques and it describes successful advertisement, its analysis and potential types of arrangement. The children perception of advertisements, subsequent influence and Czech research are introduced in the third chapter. The last part of the thesis (4th and 5th chapters) analyses six commercial spots that are afterwards compared.en
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedcommercials spoten
dc.subject.translatedcommercials techniquesen
dc.subject.translatedchildren perception of advertisementsen
dc.subject.translatedimpact of advertisementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cechova_Aneta_.pdfPlný text práce4,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Cechova Aneta_vedouci_ Masek_2016.pdfPosudek vedoucího práce961,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Cechova Aneta_oponent_Zikmundova_2016.pdfPosudek oponenta práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Cechova Aneta_2016.pdfPrůběh obhajoby práce414,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24320

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.