Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČerníková Veronika, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJarošová, Radana
dc.contributor.refereeFenclová Marie, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2016-9-1
dc.date.accessioned2017-02-21T09:52:33Z-
dc.date.available2016-6-1
dc.date.available2017-02-21T09:52:33Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-7-29
dc.identifier70024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24649
dc.description.abstractTato diplomová práce nese název "Využití uměleckých děl v hodinách francouzského jazyka." Vyučování francouzštiny neznamená jen naučit gramatiku, lexikum a fonetiku, ale při výuce francouzštiny žákům předáváme také kulturní znalosti frankofonních zemí. Umělecká díla jsou součástí francouzské kultury. Tento fakt je bohužel mnohými učiteli francouzského jazyka opomíjen. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vytvořit příklady příprav na vyučovací hodiny za použití uměleckých děl jakožto autentických dokumentů. V teoretické části jsme se věnovali definici autentického dokumentu, což je dokument, který byl primárně vytvořen rodilými mluvčími pro jiné účely, než jsou účely didaktické. Přes to ale shledáváme využití autentických dokumentů efektivním, a to díky tomu, že žáci jsou lépe motivováni, pokud pracují s autentickým dokumentem, což je velmi důležité. Po tom, co jsme zjistili, jak se pracuje s tímto dokumentem, jsme připravili několik příkladů příprav na vyučovací hodiny. Pro každý využitý obraz byly vytvořeny dvě přípravy na hodiny, a to jedna pro začátečníky zaměřená na lexikum a jedna pro pokročilejší studenty. Ta je věnována více mluvenému projevu. Tyto přípravy byly využity na na střední škole, kde se potvrdila naše hypotéza, že užití umění ve francouzštině je efektivní, motivující a děti baví.cs
dc.format141 s. (124 599 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectpedagogikacs
dc.titleL'oeuvre d'art en classe de FLE / Umělecká díla v hodinách francouzského jazykacs
dc.title.alternativeThe art in lessons of frenchen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis named "The use of art in French lessons." Teaching the French does not involve only grammar, lexis or phonetics but also culture of the francophones countries. This important fact is often forgotten by considerable number of teachers. This thesis proposes an aplication of French art in lessons.en
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedpedagogicsen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KRO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JAROSOVADP2016.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFView/Open
Jarosova vedouci.pdfPosudek vedoucího práce939,02 kBAdobe PDFView/Open
Jarosova oponent0001.PDFPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFView/Open
Jarosova obhajoba0001.PDFPrůběh obhajoby práce494,04 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/24649

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.