Název: | Výtvarné řešení počítačové hry |
Další názvy: | Video Game Concept Art |
Autoři: | Dvořáčková, Anna |
Vedoucí práce/školitel: | Šlajch Václav, MgA. Ing. |
Oponent: | Trnka Pavel, MgA. Mgr. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25574 |
Klíčová slova: | obrazová kniha;počítačová hra;design;postavy;prostředí;vizuální návrhy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | art book;video game;design;characters;environment;concept art |
Abstrakt: | Obrazová kniha o 88 stranách v pevných deskách, která obsahuje výtvarné řešení pro počítačovou hru Hlubina, konkrétně návrhy pro postavy a prostředí. Obsah knihy byl vytvořen tužkou dobarvenou za pomocí digitálních technik. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Hardcover artbook with 88 pages, which presents character and environment concepts for a video game Abyss. The artworks were created by combining pencil and digital coloring. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
anna_dvorackova_bp.pdf | Plný text práce | 2,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorackova.pdf | Posudek vedoucího práce | 112,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorackova_1.pdf | Posudek oponenta práce | 367,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorackova_2.pdf | Průběh obhajoby práce | 277,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25574
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.