Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hejduková Pavlína, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Fekerlová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Svejkovská Veronika, Mgr. Ing. | |
dc.date.accepted | 2017-6-2 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:00:04Z | - |
dc.date.available | 2015-10-23 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:00:04Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-24 | |
dc.identifier | 66849 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/26654 | |
dc.description.abstract | Cílem mé práce je analyzovat financování vysokých škol v České republice a třech dalších konkrétních státech, tedy ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska, Dánském království a Australském společenství, popsat strukturu jejich terciárního vzdělávání a v závěru tyto státy mezi sebou porovnat a navrhnout zlepšení pro Českou republiku s inspirací v zahraničních systémech. V práci popisuji stručně historii a současnou situaci vysokoškolského vzdělávání v jednotlivých státech, zmiňuji jednotlivé instituce poskytující vysokoškolské vzdělávání a zaměřuji se především na financování terciárního vzdělávání, a to jak z pohledu studentů, tak i jednotlivých států, tyto údaje pak mezi sebou porovnávám. Na závěr uvádím návrhy, které mohou zvýšit efektivitu financování vysokých škol v České republice a také podpořit její ekonomiku. | cs |
dc.format | 79 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66849 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | financování terciárního vzdělávání | cs |
dc.subject | univerzity a vysoké školy | cs |
dc.subject | školství | cs |
dc.subject | stipendium | cs |
dc.subject | školné | cs |
dc.title | Ekonomika a financování školství | cs |
dc.title.alternative | Economics and financing of the education system | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of my diploma thesis is to analyze funding of higher education in the Czech Republic and three other countries, these are the United Kingdom of the Great Britain and the Northern Ireland, the Kingdom of Denmark and the Commonwealth of Australia. The aim is also to describe the structure of tertiary education and to compare selected countries among themselves as well as suggesting improvements for the Czech Republic, which will be inspired by foreign systems. I describe briefly history and present position of higher education in selected countries, I mention institutions which provide tertiary education and I focus primarily on financing of the education systems from the student and each state perspective. In the end these facts are compared and proposals for improvements, which should support the efficiency of the Czech economy, are introduced. | en |
dc.subject.translated | tertiary education funding | en |
dc.subject.translated | universities and colleges | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | scholarship | en |
dc.subject.translated | tuition fees | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KFU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-final-Lucie Fekerlova.pdf | Plný text práce | 1,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Fekerlova_posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 674,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Fekerlova_posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 734,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Fekerlova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 315,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26654
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.