Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHořejší Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHanzík, Lukáš
dc.contributor.refereeBochinský Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-28
dc.date.accessioned2018-01-15T15:02:10Z-
dc.date.available2016-9-19
dc.date.available2018-01-15T15:02:10Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-5-31
dc.identifier72332
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27110
dc.description.abstractV této bakalářské práci je ukázána tvorba digitálních modelů několika strojů a inventárního vybavení, následně vytvořeny programové kódy, které popisují pohyby, funkce a interakce, které tyto modely budou schopné vykonávat. Modely včetně přiřazených skriptů jsou uloženy do knihovny souborů takovým způsobem, aby bylo umožněno jejich využití při tvorbě digitálních továren a jiných projektů ve vývojovém prostředí Unity 3D. Na závěr je zde vytvořeno ukázkové virtuální prostředí, zobrazující možné budoucí využití výše zmíněné digitální knihovny. Jsou zde také ve zkratce popsány využité SW nástroje Unity 3D a Blender 3D.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72332-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdigitální továrnacs
dc.subjecttvorba digitálních modelůcs
dc.subjectbelnder 3dcs
dc.subjectunity 3dcs
dc.subjectinteraktivní prostředícs
dc.titleTvorba interaktivních modulárních komponent pro virtuální prostředí v rámci konceptu Digitální továrnycs
dc.title.alternativeDevelopment of Interactive Modular Components for Virtual Environment in Terms of Digital Factory Concepten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describes the development of digital models of several machines and inventory equipment and making of source codes which describe functions and interactions of these models. Models and scripts are saved as a file library in such manner to allow them to be used when creating digital factories´ interfaces and other projects in Unity 3D. Finally there has been made a virtual interface which shows possible usage of previously mentioned digital library. There are also shortly described programs Unity 3D and Blender.en
dc.subject.translateddigital factoryen
dc.subject.translateddevelopment of digital modelsen
dc.subject.translatedblender 3den
dc.subject.translatedunity 3den
dc.subject.translatedinteractive environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Hanzik-S13B0146P.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oponentni_posudek_BP_Hanzik.pdfPosudek oponenta práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni_BP_Hanzik.pdfPosudek vedoucího práce528,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoba_BP_Hanzik.pdfPrůběh obhajoby práce886,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27110

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.