Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Simbartl Petr, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Koptíková, Lenka | |
dc.date.accepted | 2017-9-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:03:20Z | - |
dc.date.available | 2016-6-15 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:03:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-29 | |
dc.identifier | 69745 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27415 | |
dc.description.abstract | Bakalářsá práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje možnosti přírodovědného poznání v mateřských školách. Součástí je i pohled legislativy na danou problematiku. Druhá kapitola se zabývá metodikou a praktickými činnostmi v rámci pěstitelských činností. Nejvíce prostoru pro zmíněné práce nabízí zahrada, která by měla součástí každé mateřské školy. Zde je popsáno, jak by zahrada měla být vybavena a co dětem nabízí. Poslední kapitola ukazuje, jak jsou pěstitelské činnosti důležité pro dítě předškolního věku. | cs |
dc.format | 50 s. (103 624 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69745 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pěstitelské činnosti | cs |
dc.subject | přírodovědné poznání | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | zahrada v mš | cs |
dc.subject | předškolní zařízení | cs |
dc.subject | předškolní pedagogika | cs |
dc.title | Pěstitelské činnosti v předškolním zařízení | cs |
dc.title.alternative | Floricultural activities in Preschool | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the possibilities of natural science in Kindergartens. Part of this chapter is also a view of legislation on this problem. The second chapter deals with methodology and practical activities in the context of floricultural activities. The most space for these activities is provided by a garden that would be part of every kindergarten. It´s written here how the garden should be equipped and what it offeres to children. The last chapter shows how floricultural activities are important for a preschool child. | en |
dc.subject.translated | floricultural activities | en |
dc.subject.translated | natural science | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | garden in kindergarten | en |
dc.subject.translated | pre-school facilities | en |
dc.subject.translated | pre-school pedagogy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Koptikova_Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koptikova hodnoceni464.pdf | Posudek vedoucího práce | 560,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP - posudek_oponenta_Koptikova.pdf | Posudek oponenta práce | 72,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koptikova protokol 521.pdf | Průběh obhajoby práce | 299,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27415
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.