Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠámalová Kateřina, Mgr.
dc.contributor.authorPopelášová, Jana
dc.contributor.refereeAišmanová Alexandra, PhDr.
dc.date.accepted2017-9-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:09:35Z-
dc.date.available2015-9-15
dc.date.available2018-01-15T15:09:35Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-26
dc.identifier69273
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28568
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části objasňuji pojem období prvního vzdoru - proč dítě vzdoruje,projevy vzdoru, individualita dítěte, metody zvládnutí vzdoru a výchovné přístupy. V praktické části jsem metodou polostrukturovaného rozhovoru zjišťovala, jak probíhá období vzdoru u vybraných dětí a jaké výchovné styly a metody zvládnutí záchvatů zastávají jejich rodiny. Toto jsem popsala v jednotlivých kazuistikách, které jsem v závěru práce porovnala.cs
dc.format49 s., 10s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69273-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvzdorcs
dc.subjectvýchovné přístupycs
dc.subjecttrestcs
dc.subjectodměnacs
dc.subjectbatolecs
dc.subjectkazuistikacs
dc.subjectpolostrukturovaný rozhovorcs
dc.subjectzáchvatcs
dc.subjectindividualitacs
dc.subjectobdobí prvního vzdorucs
dc.titleObdobí prvního vzdorucs
dc.title.alternativeThe terrible twosen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the term of first defiance period in children - why the child resists, the manifestations of this defiance and the individuality of each child, the educational approaches and methods of dealing with the anger attacks. In the practical part, I have been founding out through the method of semi-structured interview how the period of defiance is taking place in selected children and what educational styles and methods of dealing with the attacks their families prefer. I described this in individual case reports which I compared in the conclusion of the thesis.en
dc.subject.translatedresistanceen
dc.subject.translatedaducational accessen
dc.subject.translatedpunishmenten
dc.subject.translatedrewarden
dc.subject.translatedtoddleren
dc.subject.translatedcase historyen
dc.subject.translatedsemi-structured interviewen
dc.subject.translatedfiten
dc.subject.translatedindividualityen
dc.subject.translatedthe terrible twosen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Jana Pospisilova.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pospisilova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce299,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pospisilova - oponent.pdfPosudek oponenta práce373,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pospisilova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce91,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28568

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.