Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šámalová Kateřina, Mgr. | |
dc.contributor.author | Popelášová, Jana | |
dc.contributor.referee | Aišmanová Alexandra, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2017-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:09:35Z | - |
dc.date.available | 2015-9-15 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-26 | |
dc.identifier | 69273 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28568 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části objasňuji pojem období prvního vzdoru - proč dítě vzdoruje,projevy vzdoru, individualita dítěte, metody zvládnutí vzdoru a výchovné přístupy. V praktické části jsem metodou polostrukturovaného rozhovoru zjišťovala, jak probíhá období vzdoru u vybraných dětí a jaké výchovné styly a metody zvládnutí záchvatů zastávají jejich rodiny. Toto jsem popsala v jednotlivých kazuistikách, které jsem v závěru práce porovnala. | cs |
dc.format | 49 s., 10s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69273 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vzdor | cs |
dc.subject | výchovné přístupy | cs |
dc.subject | trest | cs |
dc.subject | odměna | cs |
dc.subject | batole | cs |
dc.subject | kazuistika | cs |
dc.subject | polostrukturovaný rozhovor | cs |
dc.subject | záchvat | cs |
dc.subject | individualita | cs |
dc.subject | období prvního vzdoru | cs |
dc.title | Období prvního vzdoru | cs |
dc.title.alternative | The terrible twos | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the term of first defiance period in children - why the child resists, the manifestations of this defiance and the individuality of each child, the educational approaches and methods of dealing with the anger attacks. In the practical part, I have been founding out through the method of semi-structured interview how the period of defiance is taking place in selected children and what educational styles and methods of dealing with the attacks their families prefer. I described this in individual case reports which I compared in the conclusion of the thesis. | en |
dc.subject.translated | resistance | en |
dc.subject.translated | aducational access | en |
dc.subject.translated | punishment | en |
dc.subject.translated | reward | en |
dc.subject.translated | toddler | en |
dc.subject.translated | case history | en |
dc.subject.translated | semi-structured interview | en |
dc.subject.translated | fit | en |
dc.subject.translated | individuality | en |
dc.subject.translated | the terrible twos | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Jana Pospisilova.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pospisilova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 299,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pospisilova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 373,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pospisilova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 91,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28568
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.