Název: Létající prostředek pro IZS
Další názvy: Flying instrument for Integrated Emergency System
Autoři: Málek, Martin
Vedoucí práce/školitel: Weissar Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Kosturik Kamil, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28810
Klíčová slova: integrovaný záchranný systém;dron;létající prostředek;dji wookong;dji a2;pixhawk;orbis one;multikoptéra
Klíčová slova v dalším jazyce: integrated rescue system;dron;flying device;dji wookong;dji a2;pixhawk;orbis one;multicopter
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je zaměřena na stavbu létajícího prostředku vhodného pro nasazení v integrovaném záchranném systému. Létající prostředek vznikl ve spolupráci se společností AEROVISION k.s. Cílem projektu je sestrojení dronu, který by byl schopen letu po dobu 45 až 60 minut. Součástí tohoto projektu je návrh vhodného konstrukčního řešení, navrhnutí řídícího a napájecího systému, a také realizace. Zadaného cíle nebylo dosaženo, důvodem je použití méně vhodných konstrukčních materiálů. Celková hmotnost dronu je vyšší než, jaká je navrhovaná. Dalším důvodem je použití vrtulí, které neměly předpokládané parametry. Při návrhu a realizaci byly získány důležité zkušenosti pro návrh elektroniky a mechanické konstrukce pro další verze dronu.
Abstrakt v dalším jazyce: The master thesis presents the construction of a flying device suitable for deployment in an integrated rescue system. The aircraft was developed in cooperation with AEROVISION k.s. The aim of the project is to build a dron, capable of flying for 45 to 60 minutes. Part of this project is the design of a suitable design solution, design of a control and power system and implementation. The aim was not reached, the reason is the use of less suitable construction materials. The total weight of the dron is higher than that proposed. Another reason is the use of propellers that did not have the expected parameters. During design and implementation, important experience has been gained in designing electronics and mechanical design for other dron versions.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Martin_Malek.pdfPlný text práce5,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
070773_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce301,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
070773_oponent.pdfPosudek oponenta práce334,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
070773_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce180,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28810

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.