Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vintr, Martin | |
dc.contributor.referee | Janda Martin, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-6-8 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:10:57Z | - |
dc.date.available | 2016-10-14 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:10:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-5-18 | |
dc.identifier | 70780 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28814 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce si dává za úkol porovnat klasické vyráběné lokomotivy o výkonu 3MW a 6MW a jejich jízdní výkony s teoretickou lokomotivou o výrazně větším instalovaném výkonu a následně tyto rozdíly prezentovat. Dále diskutuje smysluplnost tohoto zvýšení výkonu zejména ve vztahu k tuzemským tratím. | cs |
dc.format | 48 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70780 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | elektrická lokomotiva | cs |
dc.subject | instalovaný výkon | cs |
dc.subject | trakční charakteristika | cs |
dc.subject | tažná síla | cs |
dc.subject | rychlost | cs |
dc.subject | zrychlení | cs |
dc.subject | doba jízdy | cs |
dc.title | Trakční vlastnosti lokomotivy s velkým instalovaným výkonem | cs |
dc.title.alternative | Comparing of tractive attributes of locomotive with high power | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to compare classical locomotives with 3MW or 6MW of installed power and their running performance to a theoretical new generation locomotive with a larger installed power and to present differences between them. It also discusses if it makes sense to build such a locomotive, especially with the Czech railtracks in mind. | en |
dc.subject.translated | electric locomotive | en |
dc.subject.translated | installed power | en |
dc.subject.translated | traction characteristics | en |
dc.subject.translated | tractive force | en |
dc.subject.translated | velocity | en |
dc.subject.translated | acceleration | en |
dc.subject.translated | running time | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Trakcni vlastnosti lokomotivy s velkym instalovanym vykonem.pdf | Plný text práce | 2,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
070780_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 370,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
070780_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 337,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
070780_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 179,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28814
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.