Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krátký, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Krigl, Oldřich | |
dc.contributor.referee | Hudec, Zdeněk | |
dc.date.accepted | 2012-08-23 | |
dc.date.accessioned | 2013-11-05T12:01:09Z | - |
dc.date.available | 2011-09-19 | cs |
dc.date.available | 2013-11-05T12:01:09Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 49057 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/3022 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem hlavního pohonu pro soustruh. Od výběru motoru přes navržení jednotlivých převodových stupňů, ozubených soukolích až k navržení příslušného hřídele. Řešení bylo navrženo do kinematického schématu a veškeré výpočty byly překontrolovaný pomocí softwaru PREV. Zpracováním bakalářské práce mně pomohlo si rozšířil znalosti o funkčnosti převodovky. | cs |
dc.format | 47 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49057 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | soustruh | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | motor | cs |
dc.subject | otáčky | cs |
dc.subject | namáhání | cs |
dc.subject | převod | cs |
dc.subject | točivý moment | cs |
dc.subject | CAD | cs |
dc.subject | PREV | cs |
dc.title | Hlavní pohon pro soustruhy | cs |
dc.title.alternative | Main propulsion system for lathes | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis dissert on design of bodywork of a two-axles middle-class bus in three variants, computer simulation of circumfluence around the bus-body and calculating of chosen drive-parameters. Aerodynamic characteristics and the coefficient of air resistance were obtained by software Fluent. | en |
dc.subject.translated | utility cars | en |
dc.subject.translated | buses | en |
dc.subject.translated | bus bodies | en |
dc.subject.translated | design | en |
dc.subject.translated | aerodynamics | en |
dc.subject.translated | air resistance | en |
dc.subject.translated | circumfluence | en |
dc.subject.translated | CAD | en |
dc.subject.translated | CFD | en |
dc.subject.translated | computer simulation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Krigl Oldrich BP-Hlavni pohon pro soustruhy.pdf | Plný text práce | 2,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Krigl.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Krigl.pdf | Posudek oponenta práce | 782,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krigl.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3022
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.