Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorDrahozalová, Klára
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:52Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:52Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier45679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3094
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na marketingový mix ve vybrané dopravní firmě, konkrétně ve společnosti HDB Trans s.r.o. První část je věnována teoretickým východiskům práce, která jsou zpracována na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, a týkají se rozšířeného marketingového mixu a situační analýzy. Praktická část je zaměřena na představení dopravní firmy HDB Trans, s.r.o., dále je zde popsán marketingový mix dané společnosti a provedena situační analýza prostřednictvím PEST a SWOT analýzy. Výsledkem této práce je zjištění stavu marketingového mixu společnosti HDB Trans, který není příliš propracovaný. Na základě provedených analýz (PEST, SWOT, analýza konkurence pomocí mystery shoppingu) jsem navrhla zlepšující opatření, například umístění navigačních cedulí, zavedení firemního oblečení pro všechny řidiče, nebo návštěvu veletrhu. Realizací těchto opatření by společnost HDB Trans, s.r.o. získala nové zákazníky a posílila vztahy mezi zaměstnanci. K realizaci těchto návrhů by společnost potřebovala finanční prostředky ve výši 94.000 Kč.cs
dc.format72 s., 6 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdopravní firmacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectzhodnocenícs
dc.titleZhodnocení marketingového mixu vybrané dopravní firmycs
dc.title.alternativeThe evaluation of marketing mix in selected transport companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on marketing mix in selected transport company, specifically in the HDB Trans Inc. The first part is devoted to theoretical ground of this work which are prepared on the basis of available literature and internet sources, and relate to marketing mix and situational analysis. The practical part is aimed at presentation of HDB Trans, further is described the company?s marketing mix and situational analysis carried out by PEST and SWOT analysis. Result of this work is to establish the status of marketing mix of HDB Trans Inc., which is not very elaborated. On the basis of the analysis (PEST, SWOT, and analysis of the competition using mystery shopping) I proposed improvement measures, for example the eplacement of navigational signs, introduction of corporate clothing for all drivers or visit the fair. With implementation of these measures would the company HDB Trans gained new customers and strengthen relationships among employees. To the implementation of these proposals would the company need finance in the amount of CZK 94 000.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtransport companyen
dc.subject.translatedsituational analysisen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Drahozalova, 2012.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahozalova v.PDFPosudek vedoucího práce221,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahozalova o.PDFPosudek oponenta práce211,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PDF(1).Drahozalova o.PDFPrůběh obhajoby práce86,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3094

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.