Název: Zavádění nového produktu ve vybraném podniku cestovního ruchu
Další názvy: Introducing a new product in a selected tourism company
Autoři: Křížová, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř, Jan
Oponent: Česal, Pavel
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3112
Klíčová slova: cestovní ruch;lázeňství;produkt;redukční pobyt;situační analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;spas;product;weight-loss program;situation analysis
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zavést nový produkt do vybraného podniku cestovního ruchu. Do společnosti Léčebné lázně Jáchymov, a. s. budu zavádět redukční pobyt. Tuto společnost jsem si vybrala z toho důvodu, že je blízko mému domovu a je to pro mě známé prostředí. Nejdříve bylo nutné nadefinovat teoretickou část týkající se cestovního ruchu, lázeňství, služeb a marketingu. V další části práce je představena společnost Léčebné lázně Jáchymov, a. s. do které byl zaveden nový produkt. Zde jsou základní informace o historii lázeňství v Jáchymově, historii společnosti Léčebné lázně Jáchymov, a. s., a nynější situaci společnosti. Dále byla provedena situační analýza společnosti zahrnující PEST analýzu, analýzu konkurence, zákazníka, SWOT analýzu, BCG - matici portfolia, Ansoffovu matici a marketingový mix. Poslední část práce byla věnována již samotnému zavedení nového produktu. Do jáchymovských lázní jsem se rozhodla zavést redukční pobyt. Důvodem je chybějící redukční pobyt v Jáchymově. Zde je podrobně popsán redukční pobyt, vyhodnocen dotazník, který byl rozdán stem respondentů, provedena analýza zákazníka a konkurence a nový marketingový mix redukčního pobytu.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this work was to introduce a new product to selected business tourism. To the company Léčebné lázně Jáchymov, a. s. Iĺl implemented weight-loss program. This company I chose because it is near my home and for me it´s known environment. It was first necessary to define a theoretical part of tourism, spas, services and marketing. The next section is presented the company Léčebné lázně Jáchymov, a. s., that has introduced a new product. Here are basic information about the history of spas in Jáchymov, history of Jáchymov company and the current situation of the company. Further was performed a situation analysis of companies which includes PEST analysis, competitor and customer analysis, SWOT analysis, BCG - portfolio matrix, the Ansoffov matrix and marketing mix. The last part was paid of introducing a new product. To the Jáchymov spa I decided to introduce a weight-loss program. The reason is the lack of weight-loss program in Jáchymov. Here is described a weight-loss program, evaluated questionnaire that was distributed to one hundred respondents, an analysis of customer and competitive and new marketing mix of the new weight-loss program.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Zuzana Krizova.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krizova v.pdfPosudek vedoucího práce638,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krizova o.PDFPosudek oponenta práce218,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PDF(1).Krizova o.PDFPrůběh obhajoby práce108,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3112

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.