Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHořejší Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠulc, Jan
dc.contributor.refereeUlrych Zdeněk, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:11:11Z-
dc.date.available2017-9-20
dc.date.available2019-03-15T10:11:11Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-17
dc.identifier76044
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31353
dc.description.abstractPráce se zabývá porovnáním různých přístupů tvorby virtuálních návodek. Virtuální návodky se využívají v dnešním průmyslu jako alternativa k papírovým návodkám, které slouží k zobrazení postupu montážních či demontážních operací, nebo také činností spojených s údržbou. Práce obsahuje popis současných řešení návodek, na který navazuje vytvoření vlastní videonávodky montáže. Praktické ověření funkčnosti návodky bylo provedeno měřením na studentech. Naměřené hodnoty byly podrobeny analýze, ze které vyplynuly výhody a nevýhody jednotlivých přístupů pro tvorbu montážních návodek.cs
dc.format81 s., 8 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmontážní návodkacs
dc.subjectvideonávodkacs
dc.subjectmontážcs
dc.titlePorovnání přístupů pro tvorbu virtuálních návodekcs
dc.title.alternativeComparison of Different Approaches for Virtual Instruction Listsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this diploma thesis is to compare different approaches for virtual instruction lists. Virtual instruction lists are used as an alternative to paper instruction lists in nowadays industry. In the virtual list can be found animation or video content of assembly operation. In this thesis was created a video instruction list for assembly of a washbasin pipeline. The functionality of the list was tested on students and the results of the testing were discussed in the thesis overview. Measured data have brought a summary of advantages and disadvantages of particular approaches for instruction lists.en
dc.subject.translatedassembly instruction listen
dc.subject.translatedvideo instruction listen
dc.subject.translatedassemblyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce Theses (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sulc_2018.pdfPlný text práce6,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentni_posudek_DP_Sulc.pdfPosudek oponenta práce721,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_DP_Sulc.pdfPosudek vedoucího práce593,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoba_DP_Sulc.pdfPrůběh obhajoby práce531,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31353

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.