Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorŘepíková, Zdeňka
dc.contributor.refereeSequensová Helena, Mgr.
dc.date.accepted2018-5-23
dc.date.accessioned2019-03-15T10:12:10Z-
dc.date.available2017-3-31
dc.date.available2019-03-15T10:12:10Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-29
dc.identifier75921
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31517
dc.description.abstractMunicipální marketing je moderní způsob, jak řídit územní jednotky, které spadají do správy města. Je to velice efektivní nástroj rozvoje území, který využívá znalosti ze soukromého sektoru. Budoucnost rozvoje území zavisí na komunikaci a kooperaci veřejného a soukromého sektoru. Tento novodobý způsob vedení územní jednotky je budoucností celkové úrovně kvality života v České republice.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmunicipální marketingcs
dc.subjectúzemní jednotkycs
dc.subjectčeská republikacs
dc.subjectúzemní rozvojcs
dc.subjectměstský managementcs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.titleMunicipální marketingcs
dc.title.alternativeMunicipal Marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.thesis.degree-programVeřejná správacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMunicipal marketing is a modern way to manage territorial units that fall under the city's administration. It is a very effective tool for developing a territory that uses private sector knowledge. The future of territorial development will depend on communication and cooperation between the public and private sectors. This modern way of managing the territorial unit is the future of the overall quality of life in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedmunicipal marketingen
dc.subject.translatedterritorial unitsen
dc.subject.translatedczech republicen
dc.subject.translateddeveloping a territoryen
dc.subject.translatedcity managementen
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedevents marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Municipa_lni_ marketing R_epi_kova_.pdfPlný text práce980,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Repikova - Posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce565,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Repikova - Posudek OP.pdfPosudek oponenta práce649,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Repikova - Protokol DP.pdfPrůběh obhajoby práce353,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31517

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.