Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorTupá, Markéta
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-07
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:06Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:06Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48622
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3162
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro krabičkovou dietu Krabičky-Plzeň. Práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá nejen klasické nástroje marketingové komunikace, ale i moderní trendy v marketingové komunikaci, včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření reklamní kampaně. Tyto teoretické poznatky byly následně využity v praktické části. Kampaň byla sestavena na základě analýzy marketingového mixu produktu 4P a jejím přepracování do pohledu zákazníka tedy 4C. Téma bylo zvoleno díky příležitosti založení společnosti s ručením omezeným, která se orientuje na uvedený produkt. Návrh reklamní kampaně byl schválen, a lze tedy předpokládat, že se jeho části skutečně zrealizují.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48622-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.titleNávrh reklamní kampaně pro vybraný produktcs
dc.title.alternativeDesign of product advertisement campaignen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the design of advertising campaign for lunchbox-diet Krabičky-Plzeň. The work is divided into 2 parts, theoretical and practical. The theoretical part analyses not only traditional tools of marketing communication, but also modern trends in marketing communication, including a detailed description of procedures for creating the advertising campaign. This theoretical knowledge was subsequently used in the practical part. The campaign is based on the marketing mix analysis of the product´s 4Ps and their transformation into a customer´s perspective, the so-called 4Cs. The theme was chosen on the occasion of launching a limited liability company, that focuses on the product. The advertising campaign proposal has been approved, and we can therefore assume that its parts will really be implemented in the future.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertising campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_-_Tupa_Marketa.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tupa - V.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tupa - O.pdfPosudek oponenta práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tupa.pdfPrůběh obhajoby práce182,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3162

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.