Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kareš, Matěj | |
dc.contributor.referee | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-19 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:14:29Z | - |
dc.date.available | 2017-9-1 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-5-17 | |
dc.identifier | 74828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31816 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá analýzou virtuální reality, konkrétně grafickými efekty a jejich vnímáním. V teoretickém rozboru jsou probrány koncepty virtuální reality, grafické efekty a provádění subjektivních experimentů. Cílem je vytvořit prostředí pro tvorbu experimentů, které slouží k~získání statistických dat o kvalitě pozorovaných scén. Na základě výsledků experimentu lze upravovat parametry výpočetně náročných grafických efektů na takové úrovně, kdy je dosaženo nejvyššího výkonu s co nejmenším možným negativním dopadem na kvalitu pozorované scény. | cs |
dc.format | 66 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | virtualni realita | cs |
dc.subject | graficke efekty | cs |
dc.subject | subjektivni testovani | cs |
dc.subject | experimenty | cs |
dc.subject | graficke artefakty | cs |
dc.subject | unity | cs |
dc.title | Vytváření experimentů pro hodnocení kvality renderovaných scén ve virtuální realitě | cs |
dc.title.alternative | Design of experiments for evaluation of rendered scenes in virtual reality | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The focus of this thesis is graphical effects and their subjective perception in virtual reality. In the theoretical part of the thesis, virtual reality, perception oriented experiments and graphical effects will be discussed. The goal is to create an environment for conducting subjective experiments on the subject of visual quality perception. Based on the results of said experiments adjustments can be made to strike balance between visual quality and performance. | en |
dc.subject.translated | virtual reality | en |
dc.subject.translated | visual effects | en |
dc.subject.translated | subjective experiments | en |
dc.subject.translated | graphical artefacts | en |
dc.subject.translated | unity | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
karesm_DIP_Text.pdf | Plný text práce | 3,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0038Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 647,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0038Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 310,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0038Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 241,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31816
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.