Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKareš, Matěj
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-19
dc.date.accessioned2019-03-15T10:14:29Z-
dc.date.available2017-9-1
dc.date.available2019-03-15T10:14:29Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-17
dc.identifier74828
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31816
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou virtuální reality, konkrétně grafickými efekty a jejich vnímáním. V teoretickém rozboru jsou probrány koncepty virtuální reality, grafické efekty a provádění subjektivních experimentů. Cílem je vytvořit prostředí pro tvorbu experimentů, které slouží k~získání statistických dat o kvalitě pozorovaných scén. Na základě výsledků experimentu lze upravovat parametry výpočetně náročných grafických efektů na takové úrovně, kdy je dosaženo nejvyššího výkonu s co nejmenším možným negativním dopadem na kvalitu pozorované scény.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvirtualni realitacs
dc.subjectgraficke efektycs
dc.subjectsubjektivni testovanics
dc.subjectexperimentycs
dc.subjectgraficke artefaktycs
dc.subjectunitycs
dc.titleVytváření experimentů pro hodnocení kvality renderovaných scén ve virtuální realitěcs
dc.title.alternativeDesign of experiments for evaluation of rendered scenes in virtual realityen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe focus of this thesis is graphical effects and their subjective perception in virtual reality. In the theoretical part of the thesis, virtual reality, perception oriented experiments and graphical effects will be discussed. The goal is to create an environment for conducting subjective experiments on the subject of visual quality perception. Based on the results of said experiments adjustments can be made to strike balance between visual quality and performance.en
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedvisual effectsen
dc.subject.translatedsubjective experimentsen
dc.subject.translatedgraphical artefactsen
dc.subject.translatedunityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
karesm_DIP_Text.pdfPlný text práce3,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0038Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce647,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0038Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce310,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0038Pobhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce241,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31816

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.