Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek Jiří, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorJílková, Tereza
dc.contributor.refereeKopp Jan, RNDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:07Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:18:07Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75452
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32313
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá image města Plzně pohledem jeho obyvatel. V teoretické části jsou charakterizované a definované pojmy. Jedná se o image, její historii, vlastnosti, komponenty, druhy, vytváření a analýzu. Dále pak image zaměřená konkrétně na město a městský marketing, který město ovlivňuje. Součástí městského marketingu jsou jeho cíle, úkoly, aktéři a dále pak marketingový mix a marketingová komunikace. Praktická část se věnuje představení města Plzně. Hlavní část je tvořena marketingovým výzkumem, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Výzkum je zaměřen na vnímání města jeho trvalými obyvateli. Podle výsledků výzkumu byla navržena opatření, která vedou k posílení image města.cs
dc.format65 s. (84 957 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectměsto plzeňcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleImage města Plzně pohledem jeho obyvatelcs
dc.title.alternativeThe Image of the Pilsen City from the perspective of its inhabitantsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programGeografiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals the image of Pilsen city from the perspective of its inhabitants. In the theoretical part are defined terms. It is the image, history, features, components, types, creation and analysis. Further the image focuses specifically on the city and urban marketing that influences the city. Parts of urban marketing are goals, tasks, actors, marketing mix and marketing communication. The practical part is devoted to the performance of the Pilsen city. The main part is marketing research, which was implemented through a questionnaire survey. The research is focused on the perspective of its inhabitants. On the basis of research, measures have been proposed to improve the image of the city.en
dc.subject.translatedpilsen cityen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedimage of cityen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Image mesta Plzne pohledem jeho obyvatel.pdfPlný text práce2,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova.PDFPosudek vedoucího práce553,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova_0.PDFPosudek oponenta práce624,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova_1.PDFPrůběh obhajoby práce203,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32313

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.