Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Štochl, Vojtěch | |
dc.date.accepted | 2018-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:59Z | - |
dc.date.available | 2017-9-15 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-25 | |
dc.identifier | 76795 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32407 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na testování žáků nižšího stupně gymnázia Václava Hraběte v Hořovicích.Hlavním cílem práce je zjistit, jaký efekt mají aspekty ovlivňující obtížnost testových úloh, na žáka. Jak se tyto efekty podepisují na celkovém výsledku testů.V práci jsou popsány jednotlivé aspekty a způsob vytváření jednotlivých testů. Pomocí těchto testů vzniká základní srovnání aspektů. Jednotlivé aspekty jsou subjektivně hodnoceny žáky a jejich vyučujícími. Je zjištěna závislost mezi úspěšným řešením otázek a jejich subjektivním hodnocení. Je zde uvedena důležitost jednotlivých aspektů v rámci ovlivnění obtížnosti. | cs |
dc.format | 65 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76795 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | aspekt | cs |
dc.subject | testová otázka | cs |
dc.subject | didaktický test | cs |
dc.subject | obtížnost | cs |
dc.title | Obtížnost testových otázek ve výuce zeměpisu na základní škole nebo nižším stupni gymnázia | cs |
dc.title.alternative | Difficulty of test questions in geography in elementary school or lower level of grammar school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the testing of pupils of the lower grade of grammar school Václav Hrabě in Hořovice. The individual aspects and the way of creating individual tests are described in the thesis. How these results are signed on the overall test result. These tests give rise to a basic comparison of the aspects. Individual aspects are subjectively evaluated by pupils and their teachers. There is dependence between the successful solution of the questions and their subjective evaluation. Here is the importance of the individual aspects in the context of affecting difficulty. | en |
dc.subject.translated | aspect | en |
dc.subject.translated | test question | en |
dc.subject.translated | didactic test | en |
dc.subject.translated | difficulty | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Stochl_BP_Final.pdf | Plný text práce | 5,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stochl V.pdf | Posudek vedoucího práce | 668,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stochl O.pdf | Posudek oponenta práce | 954,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stochl P.pdf | Průběh obhajoby práce | 148,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32407
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.